Søg På En Film/Serie

Se Mormors Vilde Ungdom Online

Kan ikke tale om følelser - Følelser og sådan noget er jeg ikke så god til at snakke om. Hvis min ekskæreste og jeg vi havde et kæmpe skænderi, så gad jeg ikke fortælle ham, hvordan jeg havde det. Jeg ignorerede det bare, og så gav jeg ham skæld ud, fortæller Sara til tv2.dk. Det samme mønster gentager sig, når Saras veninder spørger, hvordan hun har det. Sara vil ikke vise svaghed, og sådan oplever hun det, hvis hun skal fortælle om sine følelser. Hun er med egne ord en pige, der nok skal klare sine egne problemer. - Jeg har været i rigtig mange forhold, hvor kommunikationen har været elendig og det, der har holdt os sammen, har været zzz, og mændene er faktisk blevet lidt mere afhængige af mig, fordi de synes, jeg var så dygtig til det her, og de har set mange piger, som overhovedet ikke gider at dyrke noget. Hvor jeg er sådan lidt mere: Jeg skal fandme have hver dag og hvis jeg ikke får hver dag, så er han bare en idiot, lyder det. Se Mormors Vilde ungdom på Tv2play.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar